Look ,,Jungle Secret” + 16 lvl!

Siemka! To jest setny wpis! Ciesze się że jesteście ze mną! Ale na MSP jest nowy konkurs o dżungli. Myśle że jest bardzo fajny ;) Oczywiście stworzyłam looka! Nazywa się ,,Jungle Secret” czyli Sekret Dżungli. Oto i on :

dżungla

Tak on wygląda. Sorka za cenę ale spk xD Przepraszam też że nie ma sesji i składu ale się śpieszę :( Look zakupicie u mnie pod nazwą ,,Jungle Secret” . Ok! Teraz screen z 16 lvl :

16 lvl

Jestem Ekstra Moviestar ^^ Wybrałam te….Eeee….Chyba to są prezenty? Nwm. Ale z całej siły Wam dziękuje! Ok ja się żegnam , papa! :*

lala

Kategorie: Gra moviestarplanet blog | Tagi:

O Lala

Kocham zwierzęta , w przyszłości zostanę weterynarzem *__* W MSP , założyłam swoje pierwsze konto w 2011 r. , Gdzieś pod koniec roku. Nie daję prezentów , chyba że najką , ale te miejsce już są zajęte. ;) Gouldingger forever *,* Czytam bloga Abieski. Dlaczego nie założyłam tg bloga na blogspocie? Bo tu jest spk , a muzyke do czytania to sb na 2-giej karcie chyba umiecie włączyć ;__; NarQa!

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.